WhatsApp, aplikacioni më i pasigurt - HSG | Spirit of technology

HSG | Spirit of technology

Mesoni gjithcka ne lidhje me teknologjine.Shkarkoni programe falas. Shkarkoni lojra falas...

Post Top Ad

Responsive Ads Here
WhatsApp, aplikacioni më i pasigurt

WhatsApp, aplikacioni më i pasigurt

Share This






Të gjithë e përdorim WhatsApp-in dhe e duam sepse është falas. Por, nga të gjitha aplikacionet për mesazhe që kemi, WhatsApp është më i pasigurti, i cili rrezikon të dhënat tona personale.
Në një raport të privatësisë, WhatsApp është votuar si një nga kompanitë më të këqija për mbrojtjen e të drejtave të përdoruesve në internet.
Raporti, i quajtur “Who Has Your Back”, është krijuar nga Fondacioni Elektronik “Frontier”, një kompani që monitoron se si i mbrojnë të dhënat e përdoruesve shërbimet në internet, dhe sa transparente janë në lidhje me të dhënat personale që shpërndajnë.
WhatsApp është përfshirë për herë të parë në këtë raport, dhe nga pesë yje të mundshme, aplikacioni mori vetëm një pikë. Apple dhe Dropbox kanë marrë pesë pikët e mundshme dhe janë vlerësuar për mbrojtjen e privatësisë së përdoruesve. Yahoo, Adobe, WordPress and WikiMedia kanë marrë gjithashtu 5 yje.

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages