Le të shohim se çfarë Facebook di për ju - HSG | Spirit of technology

HSG | Spirit of technology

Mesoni gjithcka ne lidhje me teknologjine.Shkarkoni programe falas. Shkarkoni lojra falas...

Post Top Ad

Responsive Ads Here
Le të shohim se çfarë Facebook di për ju

Le të shohim se çfarë Facebook di për ju

Share This


Facebook di më shumë për jetën tuaj personale se sa ju mendoni. Për shkak të politikës gjithnjë e më agresive të reklamave të përdorura nga kompania, Facebook tani mund të monitorojnë të gjithë web-in. Kompania mbledh një listë të të dhënave personale për çdo përdorues, duke përfshirë ngjarjet më të mëdha të jetës dhe informacione me interes të përgjithshëm.

Natyrisht e gjithë kjo me lejen tuaj, sepse kur ju regjistroheni ju pranoni  kushtet e përdorimit të shërbimit.

Ka shumë karakteristika të dukshme që Facebook di për përdoruesit e tij, të tilla si nëse jeni martuar, nëse sapo jeni kthyer nga pushimet, ose në qoftë se pritni një fëmijë. Shumica e këtyre të dhënave personale mblidhen kur ju postoni diçka në Facebook ose kur përditësoni profilin tuaj.

Por ka disa gjëra që ju patjetër nuk i dorëzoni vullnetarisht, si numri i kartave të kreditit që ju keni, në qoftë se ju jeni një investitor, ku investoni, në qoftë se ka një ekuilibër në kartën tuaj të kreditit në qoftë se ju përdorni kuponat, dhe nëse është e mundshme të lëvizin.

The Washington Post u përpoq për të mbledhur të gjitha informatat e mbledhura nga rrjeti më i madh social. Imagjinoni informacionin e listuar më në duart e reklamuesve. Për ata që dyshojnë në vlerën e tyre, u kujtojmë se Facebook ka ndërtuar një perandori prej 355 miliardë dollarë pothuajse tërësisht nga këto .

Le të shohim se çfarë Facebook di për ju:

Vendi
Mosha
Gjinia
Gjuha
Niveli i Arsimit
Fusha e studimit
Shkolla
Marrëdhëniet
Të ardhurat nga puna
Pronësisa dhe lloji
Çmimi i banesës
Madhësia e pronës
Madhësia e shtëpisë
Viti ndërtimit te shtëpisë
Përbërja familjare
Përdoruesit që kanë ditëlindjen brenda 30 ditëve
Përdoruesit të cilët janë larg nga familja apo atdheu
Përdoruesit të cilët janë miq me dikë që ka një përvjetor, martese apo bashkëjetese, ose ditëlindje
Përdoruesit me marrëdhënie në distancë të gjatë
Përdoruesit me marrëdhënie të reja
Përdoruesit që kanë vënde pune të reja
Përdoruesit që të cilët kohët e fundit punojë
Të sapo martuarit
Njerëzit të cilët kanë lëvizur kohët e fundit
Përdoruesit të cilët kanë ditëlindjet e tyre së shpejti
Prindërit
Prindërit e ardhshëm
Nënat, të ndara në "lloje" (klasik, modern, etj)
Përdoruesit që janë të mundur të përfshihen në politikë
Konservatorët dhe liberalët
Statusi marrëdhënies
Punëdhënësit
Industria
Titullin e punës
Lloji i zyrës
Interesat
Përdoruesit që zotërojnë motoēikleta
Përdoruesit që planifikojnë të blejnë një makinë (lloji / marka e makinës)
Përdoruesit që blejnë pjesë auto ose pajisjet e blera kohët e fundit
Përdoruesit të cilët ka të ngjarë të kenë nevojë për pjesë ose shërbime të automobilave
Stili dhe marka makines që ngitni
Vitin që keni blerë makinën
Mosha e makinës
Sa para ka të ngjarë të shpenzojnë përdoruesit për blerjen e makinës së ardhshme
Sa të punësuar punojnë në kompaninë tuaj
Përdoruesit që zotërojnë bizneset e vogla
Përdoruesit që punojnë në menaxhim apo drejtim
Përdoruesit të cilët kanë dhuruar për bamirësi
Sistemin operativ
Përdoruesit që luajnë lojëra
Përdoruesit që zotërojnë një konsol lojrash
Përdoruesit të cilët kanë krijuar një ngjarje (event) në Facebook
Përdoruesit të cilët kanë përdorur Facebook Payments
Përdoruesit që kanë kaluar më shumë shpenzime se mesatarja në Payments Facebook
Përdoruesit të cilët menaxhojnë një faqe në Facebook
Përdoruesit të cilët kanë ngarkuar së fundi foto në Facebook
Shfletuesin web internet
Shërbimi email
Diaspora
Përdoruesit që i përkasin një bashkësie krediti, Banka Kombëtare ose bankare rajonale
Përdoruesit që investojnë (gjithsej dhe të ndarë sipas llojit të investimit)
Numri i kartave të kreditit
Përdoruesit që përdorin shpesh kartat e kreditit
Lloji i kartës së kreditit
Përdoruesit që kanë karta debiti
Përdoruesit të cilët kanë para në kartën e kreditit
Njerëzit të cilët dëgjojnë radion
Preferencat në programet televizive
Përdoruesit të cilët përdorin një pajisje të lëvizshme (kolektivisht dhe individualisht në varësi të markës së përdorur)
Lloji i lidhjes në Internet
Përdoruesit të cilët kohët e fundit kanë blerë smartphone ose tablets
Përdoruesit të cilët qasje në internet nëpërmjet një smartphone ose tablets
Përdoruesit që përdorin kuponat
Llojet i blerjeve të pajisjve shtëpiake dhe të veshjeve
Cilin muaj të vitit blen më shumë çdo përdorues.
Përdoruesit që blejnë birrë, verë apo pije alkolike në përgjithësi
Përdoruesit që blejnë nga dyqanet ushqimore (dhe çfarë lloje)
Përdoruesit që blejnë produkte bukurie
Përdoruesit që blejnë ilaçe për alergji, kollë, ilaçe për ftohjet, produkte për lehtësim dhimbje, dhe përdoruesit që blejnë shumë ilaçe
Përdoruesit që shpenzojnë para për produktet shtëpiake
Përdoruesit që shpenzojnë para për produkte për fëmijët ose kafshët shtëpiake
Përdoruesit që blejnë më shumë produkte shtëpiake
Përdoruesit që kanë tendencë për të blerë on-line (ose offline)
Llojet e restoranteve që pëlqen çdo përdorues
Llojet e dyqaneve që ju preferoni
Përdoruesit të cilët janë "të hapur" ndaj ofertave nga kompanitë që ofrojnë online auto insurance
Sa kohë rrin një përdorues mesatar në shtëpi
Përdoruesit që kanë gjasa për të lëvizur së shpejti
Përdoruesit e interesuar për Olimpiadët, futboll, kriket, basket
Përdoruesit që udhëtojnë shpesh për biznes ose pushime
Përdoruesit që lëvizin për të punuar
Llojet e pushimeve që bën çdo përdorues
Përdoruesit të cilët kohët e fundit u kthyen nga një udhëtim
Përdoruesit që përdoren kohët e fundit Apps udhëtimi
Përdoruesit që ndajnë kohën e tyre për të ndihmuar të tjerët
Besimet fetare

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages