Më 2 gusht, Windows 10 Anniversary Update - HSG | Spirit of technology

HSG | Spirit of technology

Mesoni gjithcka ne lidhje me teknologjine.Shkarkoni programe falas. Shkarkoni lojra falas...

Post Top Ad

Responsive Ads Here
Më 2 gusht, Windows 10 Anniversary Update

Më 2 gusht, Windows 10 Anniversary Update

Share This

H Microsoft njoftoi sot se i shumëprituri Windows 10 Anniversary Update do të bëhet përfundimisht në 2 gusht. Kompania, megjithatë, nuk ka dhënë më shumë informacion përtej datës.

Ky përmirësim i madh shton disa karakteristika të reja, dhe do të sjellë shumë ndryshime në sistemin operativ, i cili së shpejti do të bëhet "më i zgjuar" dhe më të aftë për të trajtuar funksionet


Le të përmendim shkurtimisht se Windows 10 Anniversary Update do të shtojë Shell Bash, e njohur nga Linux Ubuntu, një "dark" theme, sistemi biometrik identifikimi "Windows Hello", dhe Ink Windows dhe Ink Workspace për të lehtësuar përdorimin e kompjuterit dhe punimin me penë.

Për më tepër, shfaqja e shumë imazheve të njohura do të rinovohet, ndërsa Start Menu do të bëhet më funksionale.

Kujtojmë se Windows 10 Anniversary Update do të jenë në dispozicion pa pagesë për të gjithë përdoruesit e sistemit operativ.

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages