Galaxy S7 dhe S7 Edge më të mirët e momentit, ja risitë dhe çmimi - HSG | Spirit of technology

HSG | Spirit of technology

Mesoni gjithcka ne lidhje me teknologjine.Shkarkoni programe falas. Shkarkoni lojra falas...

Post Top Ad

Responsive Ads Here
Galaxy S7 dhe S7 Edge më të mirët e momentit, ja risitë dhe çmimi

Galaxy S7 dhe S7 Edge më të mirët e momentit, ja risitë dhe çmimi

Share This


Teknologjia s’ndalet së avancuari. Dy modelët e rinj të smartphone –ve të Samsung, Galaxy S7 dhe S7 Edge, konsiderohen si telefonat më të mirë të momentit.
Smartphone i ri vjen më dizajn të thjeshtë, kundra ujit, me kamera të përmirësuar, bateri më të madhe, parametra më të fuqishëm.
Galaxy S7 Edge është me ekran më të madh dhe të lakuar dhe kushton 750 dollarë.

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages