Studimi: 20 milion e perdoruesve iPhone rrezikojne - HSG | Spirit of technology

HSG | Spirit of technology

Mesoni gjithcka ne lidhje me teknologjine.Shkarkoni programe falas. Shkarkoni lojra falas...

Post Top Ad

Responsive Ads Here
Studimi: 20 milion e perdoruesve iPhone rrezikojne

Studimi: 20 milion e perdoruesve iPhone rrezikojne

Share This

Sipas një studimi të ri nga Duo Security, të paktën 50% e pajisjeve iPhone kanë versione te vjetëruara të iOS, duke vënë përdoruesit në rrezik.
Bazuar në vlerësimet e kompanisë, rreth gjysma e të gjitha smartphones të Apple përdorin versionin 8.3 të iOS ose një version më të vjetër, që do të thotë se ato nuk ka marrë përditësime kritike për të rregulluar të paktën 100 dobësitë e njohura, duke përfshirë dhe famëkeqet Ins0mnia dhe Quicksand.

Sipas rezultateve të studimit, 31% e iPhone përdorin iOS 8.2 ose një version më të vjeter, duke i ekspozuar përdoruesit në më shumë se 160 vakume të sigurisë. Për më tepër, 14% e pajisjeve përdorin iOS 7 ose një version më te hershem, duke i bërë ato të prekshme për mbi 230 hapesirat e njohura të sigurisë.
Duo Security vlerëson se ka rreth 20 milionë pajisje iPhone sot që kanë hardware të vjetër dhe për këtë arsye nuk janë në gjendje për të marrë përditësime sigurie. Në rast se Apple ndalur mbështetjen dhe per pajisjet 4S, atëherë ky numër do të arrijë në 60 milionë.

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages