Julian Assange : Debian eshte e NSA - HSG | Spirit of technology

HSG | Spirit of technology

Mesoni gjithcka ne lidhje me teknologjine.Shkarkoni programe falas. Shkarkoni lojra falas...

Post Top Ad

Responsive Ads Here
 Julian Assange : Debian eshte e NSA

Julian Assange : Debian eshte e NSA

Share This
Ne Konferencen Boterore World Hosting Days Global 2014 e mbajtur 1-3 prill , Julian Assange redaktor dhe vizionar i WikiLeaks, foli per teknologjine encryption brenda hosting systems. Ju bejme te ditur se World Hosting Days Global eshte organizata me e madhe nderkombetare ne lidhje me sherbimet hosting dhe cloud.
Julian Assange u pergjigj pyetjeve qe i drejtuan ne nje bisede qe zgjati rreth 36 minuta. Gjithashtu ai foli dhe per sistemet UNIX-like, se si Debian eshte projektuar nga NSA me backdoors te cilat vene si ''gabime'' («bugs»). Ai foli dhe per menyren se si sitemi Linux varet nga mijera programe (packages) paketa dhe biblioteka (libraries) te cilat mund te jene te ekspozuara ne marveshje sekrete me NSA-ne, si rezultat sistemi Linux te jete i ekspozuar ndaj rrezikut.
Mund te ndiqni videon e plote ketu

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages